מנהרות חיזבאללה / משרד הביטחון משקיע מיליונים בתכנית מחקר לאיתור מנהרות מלבנון / ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור.

מנהרות חיזבאללה / משר×" ×"×'יטחון משקיע מיליונים ×'תכנית מחקר לאיתור מנ×"רות מל×'נון / ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור.. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל.

הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון. עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני.

תיעו×
תיעו×" מתוך מנ×"רת ×"×"×'ל של ×—×™×–×'אלל×" Youtube from i.ytimg.com
הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. היום הראשון של מבצע מגן צפוני. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. • איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית.

חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל.

Use custom templates to tell the right story for your business. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. כעת חוזר הארגון לעסוק במטרתו הקבועה מאז היווסדו: תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני.

סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה.

סיור חסר תק×
סיור חסר תק×"ים ×'מנ×"רת ×"×"×'ל של ×—×™×–×'אלל×" from www.idf.il
עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. • איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: Make social videos in an instant: המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים.

ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור.

במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. היום הראשון של מבצע מגן צפוני. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: .למטרת נטרול מנהרות הטרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל, התפרסמו על ידי דובר צהל לא מעט צילומים מתוך המנהרה המדוברת, היא זו שפעיל חיזבאללה תועד בה כשהוא ממהר לברוח לאחר שהופעל מטען חבלה קטן.

מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר.

N12 מנ×
N12 מנ×"רת ×"×"×'ל של ×—×™×–×'אלל×" ×"ושמ×"×" from img.mako.co.il
עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. • איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ.

עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה:

היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. שנה אחרי המבצע שבו נוטרלו מנהרות הטרור של חיזבאללה, יצאנו לסיור לאורך גבול הצפון המתוח. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל? גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. Use custom templates to tell the right story for your business. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים.

Use custom templates to tell the right story for your business חיזבאללה. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook